Καλοκαίρι και εγκυμοσύνη

Καλοκαίρι και εγκυμοσύνη

Το καλοκαίρι είναι εδώ και σας βρίσκει με την κοιλίτσα σας φουσκωμένη!

Η εγκυμοσύνη είναι μία φυσιολογική κατάσταση και δεν είναι κάτι από το οποίο πάσχετε ή νοσείτε.

Αν έχετε μια κύηση χαμηλού κινδύνου – δηλαδή χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα όπως άλλωστε είναι και οι περισσότερες- μπορείτε άφοβα να απολαύσετε το καλοκαίρι σας κανονικά.

Απλά θα πρέπει να δώσετε λίγη προσοχή όπως βέβαια συστήνεται πλέον για όλους .

Μερικές χρήσιμες συμβουλές πριν τις διακοπές σας

ΚΟΛΥΜΠΙ ΚΑΙ ΗΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Αρχικά καλό είναι να επιλέξτε κοντινούς προορισμούς αν και τα ταξίδια φυσικά δεν είναι απαγορευτικά.

Αν προτιμάτε το υγρό στοιχείο το κολύμπι είναι η καλύτερη άσκηση.  Προσφέρει ηρεμία και ανανέωση. Επιλέξτε μία καθαρή παραλία και μέρη σκιερά, έχοντας μαζί νερό.

Χρησιμοποιήστε αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας και φροντίστε να το έχετε βάλει τουλάχιστον μισή ώρα πριν βγείτε στον ήλιο.

Απαραίτητοι σύμμαχοι εκτός από  το νερό είναι το καπέλο τα γυαλιά και καθαρές πετσέτες.

Αποφύγετε να εκτίθεστε στον ήλιο μεταξύ 11:00-15:00 η ώρα.

Να αλλάζετε αμέσως το μαγιώ σας για να μην μένει η υγρασία επειδή υπάρχει κίνδυνος για μύκητες και μολύνσεις  του κόλπου.

Χρησιμοποιείτε πετσέτες και προτιμήστε ξαπλώστρες αντί άμμου.

Αν προτιμάτε το περπάτημα επιλέξτε δροσερά μέρη, και κάντε πρωινούς περιπάτους.. Φροντίστε να ξεκουράζεστε τις μεσημεριανές ώρες.

 ΕΝΥΔΑΤΩΘΕΙΤΕ

Το νερό είναι ένα απαραίτητο στοιχείο και αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο για το καλοκαίρι. Πίνετε αρκετό νερό, τουλάχιστον 8 ποτήρια την ημέρα. Επίσης καταναλώστε φυσικούς χυμούς και  smoothies,  προσφέρουν βιταμίνες και βοηθούν στην πρόληψη της αφυδάτωσης και ενισχύουν τους ηλεκτρολύτες.

Φροντίστε να έχετε μαζί πάντα ένα μπουκαλάκι με νερό και να πίνετε συνέχεια εστώ και δεν διψάτε.

Η έλλειψη υγρών μπορεί να προκαλέσει πόνους και κράμπες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Τις μέρες του καύσωνα τα δροσερά ντους θα σας βοηθήσουν να δροσιστείτε.

Σε κλειστά μέρη  μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε κλιματισμό ή ανεμιστήρα με μέτρο φροντίζοντας να υπάρχουν ανοικτά παράθυρα για ανανέωση του αέρα

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καταναλώστε  μικρά και συχνά γεύματα περιορίζοντας το αλάτι.

Για να απαλλαγείτε από το φούσκωμα επιλέξτε ελαφριά γεύματα. Προτιμήστε γιαούρτι, μέλι, ξηροί καρποί, φρουτοσαλάτες, λαχανικά, κοτόπουλο και  ψάρια που η κατανάλωση τους περιορίζουν το αίσθημα του βάρους.

ΝΤΥΘΕΙΤΕ ΜΕ ΑΝΕΤΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ ΡΟΥΧΑ

Η καλύτερη επιλογή για το καλοκαίρι είναι να φοράτε άνετα, και όχι στενά σε ανοιχτούς χρωματισμούς.

Αποφύγετε τα στενά τζιν που δεν αφήνουν το σώμα να αναπνεύσει.

Φροντίστε επίσης να φοράτε άνετα και βαμβακερά εσώρουχα.

Επίσης για να να νιώθετε ξεκούραστα τα πόδια σας και να αποφύγετε τα οιδήματα φορέστε χαμηλά ορθοπαιδικά παπούτσια και χαρείτε τις βόλτες σας.

Για να ξεκουράσετε τα πόδια σας ξαπλώσετε με τα πόδια σας ψηλά και τα γόνατα σε ορθή γωνία κάνοντας η στάση αυτή θα σας ανακουφίσει.

Η ξεκούραση είναι σημαντική. Φροντίστε να χαλαρώνετε όσο περισσότερο μπορείτε, εκμεταλλευτείτε τα μεσημέρια για να κοιμάστε.

Απολαύστε το καλοκαίρι σας και καλές διακοπές!